
امشب یکی از بهترین شبهای فوتبالیم بود:((
۱٬۱۵۴ بازدیدشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
امشب شبی بود استیوی ❤ کاپیتان و اسطوره بزرگ لیورپول رفت کسی که تو این ربع قرن بیشترک عمری که خدا بهم داد به مانندش ندیدم:|
_____________________________________________
خیلی خوشحالم که استیوی رفت...!
خوشحالیم ازین جهته که میدونم دیگه بعنوان بازیکن ، کاپیتان، رهبر و همه کاره لیورپول که تمام بار رو دوشش بود دیگه عذاب نمیبیه راحت شد استیوی.
میدونم استیوی برمیگرده ولی بازم خوشحالم که چند سالی راحت میشه از شر مالکای بی لیاقت ، از شر کسانی که تو ورزشگاهشون میرفت و به تمسخر میگرفتنش راحت شد.
از شر مربی های بی عرضه که تاکتیک مغرورانه و نادرست چیدن و باعث شد بازم تمام بار رو دوش استیوی باشه راحت شد:|
از شر فصل رو با نتایج بد تموم کردن بخصوص این اواخر راحت شد:|
از شر فشار رسانه ها راحت ش:|
از شر تافی های همشهری لعنتی که حتی اونام زخم زبون زدن راحت شد!
حتی از شر ماهم راحت شد... :((
ولی موقتی راحت شد:(
خوبیش اینه که میدونیم چند سالی استیوی دیگه به عنوان سپر لیورپول عذاب نمیکشه فقط به عنوان هوادار لیورپول عذاب میکشه و یه مدت عذابش فقط در حد ماست!
در اخر هم ببخش استیوی:((
ببخش بابت تمام این سالهایی که عذابت دادیم، چه ما هوادارا چه دشمنا چه رسانه ها و همه و همه...
استیوی تو رفتی اما لیورپول هست اینو بدون عاشقتیم❤
استیوی تو رفتی ولی غم از دست رفتنت برا ما هست:((
استیوی تو رفتی لول و سیم و سنجاق ماهم هست:((
خداحافظ کاپیتان❤❤❤


