37 تا بازی از اول تا آخرشو نگاه کردم با هر گل به بالا میپریدمو و هر گلی که میخوردیم از جام تکون نمیخوردم با برد تیم خوشحال میشدم باختشم که داغونم میکرد همه ی ما این دغدغه ها تو این 37 هفته به جون خریدیم که این لحظه فرا برسه که رسید خیلی خوشحالم فقط میتونم تبریک بگم قهرمانیم که یک نفر واقعا لایقه تقدیمشه اونم تیتوست