
نظرتون درباره عملکرد فنی وکیفیت بازی چلسی این فصل چیه؟
۵۵۰ بازدیدسهشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
فصل داره تموم میشه و چلسی به هر نحوی قهرمان شد
نظرتون راجع به تیم این فصل چلسی چیه ؟به نظرتون چه نقاط قوت و چه نقطه ضعف هایی داره؟
نظر خودم:چلسی امسال قهرمان شد چون مورینیو مربی چلسیه،در تمام خطوط نقاط ضعف داریم از دفاع وسط و کناری ها بگیر تا هافبک ها و خط حمله!!!
دفاع وسط پیر شدن و خیلی کند هستن،دیگه خبری از تکل نیست
دفاع کناری چلسی ایوانوویچ و آزپیلیکوئتا خوبن ولی نقاط ضعفشون اینه که تیمای مقابل چلسی خیلی راحت ارسال از جناحین انجام میدن،در ضمن چلسی خیلی کرنر میده
کیهیل اصلا دفاع با هوشی نیست فقط بلده زیر توپ بزنه و اصلا بلد نیست توپ های ارسالی رو به نحوی دور کنه که به هافبک های چلسی برسه
خط هافبک چلسی بیش از حد فانتزی هست و فقط ماتیچ و هازارد رو قبول دارم
فابرگاس خیلی تنبل و ویلیان نوسانی و بدون دقت پاس،جفتشون ریزه میزه و ناتوان در کار های هوایی و دوئل های تن به تن
فاقد جنگندگی برای بدست آوردن توپ و پرس کردن از جلو،فاقد قدرت هوایی،فاقد هوش کافی برای پاسکاری و گره گشایی بازی ها
خط حمله :دروگبا پیر شده کاستا همیشه دردسر سازه و هیچوقت توانایی فنی خودش رو نمیتونه کامل نشون بده رمی بدرد نیمکت میخوره ازش راضیم


