طرفداری- به گزارش بخش بین الملل سایت گل، گواردیولا می‌‌گوید:

اگر بایرن به دنبال مربی‌ است که هر فصل سه‌ گانه بگیرد، پس من آن مربی‌ نیستم. من به اندازه کافی‌ برای این کار خوب نیستم. من یاد گرفته‌ام که مردم اینجا زیاد حرف می‌‌زنند و من به آنها توصیه می‌‌کنم که آرام باشند. باید احترام بیشتری به قهرمان آلمان گذاشته شود. شاید چمپیونزلیگ بهترین جام باشگاهی باشد اما بردن بوندسلیگا برای ما مهمترین هدف است که آن را انجام دادیم."