به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هفته سوم لیگ برتر فوتسال با برگزاری سه بازی به صورت همزمان از ساعت 17 امروز (پنج‌شنبه) آغاز شد و چهار بازی دیگر این هفته نیز فردا (جمعه) انجام خواهد شد.

امروز گیتی پسند میزبان تاسیسات دریایی تهران بود و در حالیکه این بازی نیز مثل دیدار قبل گیتی‌پسندی‌ها با اختلال‌هایی همراه بود شاگردان "لک" توانستند سه امتیاز بازی را از تیم علی صانعی بگیرند.

این بازی به دلیل حضور دیرهنگام ماموران نیروی انتظامی در ورزشگاه با دقیقه 20 بدون حضور تماشاگران انجام شد.

در دیگر بازی امروز هم شهرداری ساوه با نتیجه 5 بر 3 از سد میزبانش راه ساری گذشت. این بازی نیز با حاشیه‌هایی همراه بود و داور یک بازیکن از هر دو تیم را اخراج کرد. این اتفاق اعتراض شدید تماشاگران ساروی را به دنبال داشت.

هلال‌احمر تبریز هم در سومین بازی امروز با چهار گل عملیات صنعتی اهواز را در هم کوبید.

برنامه چهار بازی باقیمانده از هفته سوم به شرح زیر است:

جمعه: ساعت 17

شهرداری تبریز - دبیری تبریز

فرش‌آرای مشهد - شهید منصوری قرچک

ماهان تندیس قم - شرکت ملی حفاری اهواز

میثاق تهران - زمزم اصفهان