رامین رضائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شکست راه‌آهن سورینت مقابل صبای قم عنوان کرد: ما در نیمه اول بازی بسیار خوبی انجام دادیم. در بین دو نیمه هم ابراهیم‌زاده به ما تاکید داشت در 10 دقیقه ابتدایی گل نخوریم. به هر حال اتفاقات فوتبالی رقم خورد. توپی آمد و از بین پای بازیکنان عبور کرد و به رضا عنایتی رسید که ماشاءالله او هم نه به این توپ‌ها نمی‌گوید.

وی افزود:" ما گل اول را که خوردیم می‌توانستیم جبران کنیم و حداقل می‌توانستیم تساوی را از یک دیدار خارج از خانه به دست آوریم. کسب یک امتیاز هم در قم نتیجه خوبی بود اما این موضوع را هم نتوانستیم حفظ کنیم. ذهن بازیکنان وقتی روی دور باخت می‌افتد شرایط روحی بدی پیدا می‌کنند."

بازیکن راه‌آهن سورینت خاطرنشان کرد:" امیدوارم هر چه زودتر تیم به یک برد دست پیدا کند که روحیه بازیکنان برگردد. ما پتانسیل این را داریم که خوب بازی کنیم. زیرا در نیمه اول عملکرد خوبی داشتیم اما باید به خودمان بیاییم و از لحاظ روحی و روانی شرایط مناسبی داشته باشیم."

رضائیان در مورد اضافه شدن روانشناس به تیم تصریح کرد:" یک روانشناس به تیم اضافه شده است اما مقصر اصلی در عدم نتیجه‌گیری حس و باور خود بازیکنان است. ما در دیدار روز گذشته در نیمه اول یکی از بهترین بازی‌های خود را انجام دادیم اما زمانی که گل می‌خوریم نمی‌توانیم روحیه خود را حفظ کنیم. من خودم اینگونه  نیستم که زمانی که روی دور باخت قرار می‌گیریم تحت تاثیر قرار بگیرم."

وی در مورد اینکه مقابل تیم سابقش شکست خورده، افزود:" انگیزه زیادی در این دیدار داشتم به هر حال به آنها تبریک می‌گویم و آرزوی موفقیت برای آنها دارم. می‌توانستیم در این دیدار به برتری دست یابیم. بدشانس بودیم و امیدوارم هر چه زودتر به خودمان بیاییم. شب گذشته تا ساعت 5 صبح بیدار بودم و خوابم نمی‌برد."

رضائیان در مورد کادر فنی راه‌آهن سورینت گفت:" ابراهیم‌زاده کاربلد است و خودش پس از پایان بازی بسیار اعصابش خراب بود. رزومه کاری او مشخص است و خودش هم باورش نمی‌شد که چنین نتایجی کسب کند. ما با یک برد می‌توانیم شرایط بهتری کسب کنیم. منتظر آن برد هستیم مطمئنا پس از آن شرایط‌مان فرق خواهد کرد. یک درصد هم فکر نمی‌کردیم در چنین جایگاهی قرار بگیریم."

وی ادامه داد:" به هیچ عنوان با تغییر کادر فنی موافق نیستم در هر تیمی که بودم دوست نداشتم."