نرگس احمدی در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره شکست دو بر یک تیمش مقابل آیندهسازان میهن گفت:" تیمی که تمرینات منظم داشته باشد چنین نتیجهای هم میگیرد. البته یکی از گلهای اصفهان را ما خودمان روی اشتباهات فردی بازیکنان به خودمان زدیم. ما هم دیر تمرینات را آغاز کردیم و هم زمین مناسب برای تمرینات که هر روز برگزار شود نداشتیم."
وی ادامه داد:" آیندهسازان امسال تیم خوبی بسته و هفت بازیکن ملیپوش نوجوان، جوان و بزرگسال را در اختیار دارد. البته نیمه اول بازی در دست ما بود و اجازه ندادیم حریف توپ را وارد زمین ما کند، اما در نیمه دوم بازیکنان حدود 10 دقیقه کم آوردند و روی اشتباهات فردی خودمان توپ را وارد دروازه کردیم."
سرمربی تیم فوتبال بانوان دلوار کشتی درباره داوری این دیدار اظهار داشت:" داوران با زیاد سوت زدن کیفیت بازی را پایین میآورند. کوچکترین عکسالعملی باعث میشود تا داور سوت بزند، همین روحیه بازیکنان را پایین میآورد و بازی را از جریان میاندازد."
احمدی در پایان از لغو دیدار تیمش با سیرجان در هفته چهارم خبر داد و گفت:" متاسفانه فدراسیون برنامهای به ما نداده است. البته این هفته زودتر به ما اعلام کردند که این مسابقه برگزار نمیشود، اما سال گذشته پس از اینکه بلیت تهیه میکردیم از لغو بازی خبر میدادند. من بارها به این موضوع اعتراض میکردم. امسال هم برنامههای فدراسیون بسیار بینظم است."



