به گزارش خبرگزاری فارس، حسین خطیبی پس از پیروزی 2 بر یک مقابل مس کرمان در نشست خبری گفت:" بازیکنان ما زحمت کشیدند و به پیروزی رسیدند، مس کرمان هم برای سه امتیاز آمده بود اما ما از موقعیتهای خود نهایت استفاده را بردیم."
وی ادامه داد:" مس هم روی دروازه ما فشار زیادی آورد اما محسن فروزان دروازهبان تیم ما امروز شاهکار بود، او حقش است که به تیم ملی دعوت شود."
مربی تیم گسترش فولاد افزود:" امیدوارم مس کرمان هم از این وضعیتی که اکنون دارد و در انتهای جدول است خارج شود."



