به گزارش فوتبال اسپانیا، لوئیز انریکه از شکست 1 - 0 تیمش برابر الچه بسیار ناراحت شده است. تک گل نیمه دوم خاویر مورنو کافی بود که سلتاویگو در زمین خودش شکست بخورد و الچه بتواند 3 امتیاز این بازی را به دست آورد. انریکه در کنفرانس مطبوعاتی گفت: "ما اعتماد به نفس نداشتیم، بعد از گل الچه می توانستیم به بازی برگردیم.

من فکر می کنم نتیجه کمی غیر منصفانه بود، ما فرصت های بسیاری را دست دادیم و این به آن معناست که آن ها بهتر از ما بودند."