محسن فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد پیروزی تیمش مقابل مس کرمان گفت: "بازی خیلی خوبی بود، مس کرمان با تغییرات زیادی به مصاف ما آمد و عملکرد خوبی ارائه کرد، فرصت‌های زیادی داشتند و ما هم موقعیت‌های خوبی داشتیم و با آنکه توپ‌هایمان در نیمه اول گل نشد توانستیم در نهایت به پیروزی برسیم."

وی در مورد اینکه کادر فنی از عملکرد خوبش تقدیر کرده است، اظهار داشت:" خدا را شکر توانستم خوب کار کنم و از کل کادر فنی مخصوصا از رسول و حسین خطیبی به همراه اسفندیاری مربی دروازه‌بانان تشکر ویژه دارم. آقای اسفندیاری با تمرینات خوبی که می دهد بدن من را آماده کرده است و خوشحالم توانسته‌ام نظر کادر فنی را جلب کنم."

فروزان در مورد اینکه خطیبی اعلام کرده او باید به تیم ملی دعوت شود، خاطر نشان کرد:" تمام فکر و ذهن من هم شروع اردوهای تیم ملی است و امیدوارم بتوانم نظر کادر فنی را جلب کنم و به اردو دعوت شوم."

دروازه‌بان گسترش فولاد در مورد عملکرد تیمش در رقابت‌های امسال اظهار داشت: "ما اگر امتیازاتی را که با بی‌تجربگی از دست دادیم جمع می‌کردیم اکنون در صدر جدول قرار داشتیم. بدشانس بودیم، ایرادی ندارد انشاء‌الله در ادامه جبران می‌کنیم، نظر من این است که می‌توانیم حتی امسال سهمیه آسیا را کسب کنیم."

وی در مورد دیدار مقابل سایپا گفت: "سایپا تیم بسیار خوبی است، فرقی نمی‌کند به مصاف کدام تیم می‌رویم، در همه مسابقات باید 3 امتیاز را کسب کنیم و جز برد به چیز دیگری فکر نمی‌کنیم مخصوصا اینکه در خانه به میدان  می‌رویم و باید امتیازات خانگی را کسب کنیم."