میلاد نوری در گفتوگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص بهبود مصدومیتش اظهار داشت: باتوجه به اینکه تیم ما نتیجه نمیگرفت و باشگاه فشار میآورد که من بازی کنم و خودم هم دوست داشتم به میدان بروم، پا به توپ شدم در حالی که هنوز به طور کامل مصدومیتم خوب نشده بود و پس از آن شرایط پایم بدتر شد و مصدومیتم تشدید شد.
وی ادامه داد: "فکر نمیکنم که بازی با تراکتورسازی هم برسم زیرا هنوز کاملا خوب نشدم، تعطیلی لیگ زمان خوبی است که بتوانند دوران مصدومیت را سپری کنم و شرایطم برای ادامه مسابقات کاملا مهیا شود."
هافبک راهآهن سورینت در مورد اینکه آیا شرایط بدنی گذشته را دارد، یاد آور شد:" من تمرینات بدنی خود را انجام میدادم و اجازه ندادم که بدنم از فرم طبیعی بیفتد. مچ پایم کمی مرا اذیت میکرد اما امیدوارم پس از بازگشت به تمرینات بتوانم برای تیم مثمر ثمر باشم."
نوری در مورد اینکه میتوانست با حضورش در راه آهن شرایط این تیم را بهتر کند، عنوان کرد: "من تا هفته چهارم - پنجم که بازی میکردم، شرایط خوبی داشتیم و در رده چهارم جدول قرار داشتیم و دو بازی هم که به اشتباهات داوری باختیم. معتقدم اگر من در تیم حضور داشتم میتوانستم کمک کنم اما هم اکنون هم چیزی از دست ندادهایم. اختلاف با صدر جدول کم است و با دو سه بازی میتوانیم به صدر جدول برسیم."
هافبک راهآهن سورینت در مورد پیروزی مقابل داماش در هفته گذشته یاد آور شد: "خدا را شکر پس از این پیروزی بازیکنان از استرس و دلواپسی خارج شدند و میتوانیم در ادامه را نتایج بهتری کسب کنیم. شوکی به تیم وارد شده بود که نتیجه نمیگیریم، فکر میکنم از این بازی به بعد شرایط ما بهتر شود، بازی سختی مقابل تراکتورسازی داریم اما تمام تلاشمان را انجام میدهیم تا به برتری دست پیدا کنیم."



