به گزارش خبرگزاری فارس، تیم ملی زیر 17 سال ایران برای شرکت در یک اردوی 10 روزه در آلمان حاضر شد.

در این سفر تیم ملی ایران 5 دیدار دوستانه با تیم‌های پادربورن، آرمینیا بیله‌فلد، دورتموند، مونچن بلادپا و فورتنا دوسلو به میدان رفتند.

ایران در این بازی‌ها با تیم‌های جوانان آلمانی بازی کردند که اکثرا در لیگ کشور خود در رده بالای جدول بودند.

ایران در این مسابقات دو پیروزی، دو شکست و یک تساوی را به دست آورد و همچنین بازیکنان برنامه بازدیدی از شهر کلن داشتند.

کاروان تیم ملی ایران امروز با پرواز ساعت 13 به وقت ایران به کشور بازمی‌گردد.