بهادر عبدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط راه‌آهن اظهار داشت: شرایط ما کمی بهتر شده ما در هفته‌های گذشته نتایج خیلی خوبی نمی‌گرفتیم و اوضاعمان در جدول بد بود، همین شرایط باعث شده بود حرف و حدیث‌هایی برای تیممان به وجود آید اما خوشبختانه هفته گذشته توانستیم مقابل داماش به برتری برسیم و شرایط کمی به روال عادی خود بازگشت.

وی افزود:" دیدار ما مقابل تراکتورسازی مهمترین بازی ما در فصل به حساب می‌آید زیرا اگر در این بازی امتیاز از دست بدهیم می‌گویند برد هفته گذشته شانسی بوده، با برد مقابل تراکتورسازی می‌توانیم به رده‌های بالای جدول صعود کنیم."

هافبک راه‌آهن سورینت در مورد اینکه تراکتورسازی در رده چهارم قرار دارد، خاطر نشان کرد:" ما با تیم‌های بالای جدول بهتر بازی می‌کنیم، مقابل استقلال، سپاهان، پرسپولیس راحت امتیاز از دست نداده‌ایم، در چند سالی که من در راه‌آهن حضور دارم مقابل تیم‌های بالای جدول به مراتب بهتر بازی کرده‌ایم البته تراکتورسازی تیم قدرتمند و خوبی است، مربی کاردانی هم در این تیم حضور دارد اما این تیم قدرت 2- 3 سال گذشته را ندارد."

وی ادامه داد:" نمی‌توان از هم اکنون تراکتورسازی را برنده بازی دانست به هر حال همانطور که گفتم این دیدار مهمترین بازی ما است، با مساوی هم خیلی چیزها را از دست می‌دهیم، باید در این دیدار به برتری برسیم."

عبدی در مورد اینکه این دیدار در تختی برگزار خواهد شد، گفت:" ما به این موضوع عادت کرده‌ایم که به راه‌آهن زور بگویند و موضوعی را به آن تحمیل کنند. راحت این کار را انجام می‌دهند. شاید این مسئله به دلیل این موضوع است که ما تماشاگری نداریم و مدیران ما حرفه‌ای و سالم کار می‌کنند. ما باید با چندین مسئله در زمین بجنگیم،داوری، شرایط زمین، ورزشگاه و مسائل دیگر باید به اندازه بارسلونا قوی باشیم که بتوانیم با این مشکلات بجنگیم."

وی خاطر نشان کرد: "ما در زمین اکباتان به راحتی مقابل حریفان امتیاز از دست ندادیم و باج نمی‌دهیم. به هر حال هر تیمی در زمین خودش آمادگی دارد. با تمام این مسائل ما مشکلی نداریم و تلاش خواهیم کرد تا مقابل تراکتورسازی به برتری برسیم. در هفته‌های اخیر هم گروه روانشناس به ما اضافه شده و از لحاظ فکری خیلی روی ما کار کردند که نگرش منفی شکست در تختی را از ذهنمان بیرون ببرند."