به نقل از سايت باشگاه ذوب‌آهن، در پي انتشار مطلبي در يکي از روزنامه‌هاي ورزشي با روتيتر "صحبت‌هاي محرمانه لوکا با کرانچار" و تيتر "پولم را بدهند، فردا مي‌روم!" لوکا بوناچيچ، سرمربي کروات تيم فوتبال ذوب‌آهن ضمن ابراز ناراحتي شديد از چاپ چنين مطالبي اظهار کرد:" پيش از داربي اصفهان، با زلاتکو کرانچار، سرمربي تيم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان خوش و بش و احوالپرسي کرده و هيچ صحبت متفرقه‌اي با ايشان نداشتم. مطلب بدون نام منتشر شده در اين روزنامه را به شدت تکذيب کرده و اطمينان داشته باشيد که با هماهنگي با باشگاه، از اين روزنامه به واسطه نشر اکاذيب شکايت خواهيم کرد." لوکا همچنين تصريح‌کرد:" در چند سالي که در فوتبال ايران به عنوان مربي فوتبال فعاليت مي‌کنم چندين بار از سمت و سوي اين روزنامه اتهامات و حرف‌هاي دروغ بسياري به من نسبت داده شده است و گذشت کرده‌ام اما مطمئن باشيد که اين بار از اين روزنامه شکايت کرده و تا آخر هم اين موضوع را دنبال مي‌کنم تا ديگر شاهد چنين مطالب کذب و بي‌اساسي از سوي اين روزنامه نباشيم." سرمربي تيم فوتبال ذوب‌آهن خاطرنشان‌ کرد:" سعيد آذري در مدت کوتاهي که به باشگاه ذوب‌آهن بازگشته است، بيشترين تلاش و همراهي را با شخص من و تيم فوتبال داشته و جلسات متعددي را با هم داشته‌ايم که در همه اين جلسات از تيم و کادرفني اعلام حمايت کامل کرده و از من خواسته است که با آرامش تمام به کار در تيم فوتبال ذوب‌آهن ادامه دهم و با او کاملا هماهنگ و همسو هستم."