به گزارش اسکای اسپورتس، بعد از مذاکره با جان هنری، ایان آیر و برندن راجرز، داگلیش که این باشگاه را در می 2012 ترک کرده بود پذیرفت که به عنوان عضوی از هیئت مدیره بار دیگر به لیورپول بازگردد. داگلیش گفت: "باعث افتخار است که از من برای مدیریت در لیورپول دعوت شده. همیشه گفته ام اگر هرکاری بتوانم برای باشگاه انجام دهم خودم را آزادانه در اختیار آن ها قرار می دهم. زمانی که با من تماس گرفتند هیچ تاملی نکردم." "مشتاق حضور در هیئت مدیره و کمک به مسائل استراتژیک باشگاه لیورپول هستم. لیورپول به من و خانواده ام طی 36 سال حضورم بسیار کمک کرده و همیشه الویت اول من هست و خواهد بود." جان هنری مالک باشگاه لیورپول هم گفت: "ما بسیار خوشحالیم که کنی پیشنهادمان را پذیرفت و مطمئنم او نقش ارزشمندی در استراتژی باشگاه ایفا خواهد کرد." راجرز سرمربی ایرلندی لیورپول گفت: "زمانی که من با کنی ملاقات کردم از شور و شوق او که هنوز هم برای بازگشت بی تابی می کند شگفت زده شدم. همه ما یک هدف را می خواهیم. مالکان، هواداران، بازیکنان، کادر فنی و الگویی مثل کنی داگلیش. من کسانی را در این باشگاه می خواهم که عاشق لیورپول هستند."