به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، هاشم بیک‌زاده درباره آخرین وضعیت پیش از بازی ایران برابر تایلند گفت: در شرایط بازی هستیم. شرایطمان خوب است و ان‌شاءالله بازی با تایلند استارت کار برای جام‌جهانی باشد.

او در پاسخ به این سوال خبرنگار ایسنا مبنی بر این که نظرش راجع به لغو اردوی تیم ملی و این که شاید بازی با تایلند کمی عقب‌ماندگی تیم ملی را جبران کند، چیست، اظهار کرد: همانطور که اشاره کردید، دو فرصت را از دست داده‌ایم و می‌شد اردو را زودتر برگزار کنیم. برگزاری اردوی زودهنگام می‌توانست به ما کمک کند. به هر حال گذشته‌ها گذشته و باید از این پس برنامه‌ریزی کنیم تا فرصت را به راحتی از دست ندهیم.

دفاع چپ تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر انتقادات مطرح شده از فهرست تیم ملی بیان کرد: این مساله را باید سرمربی تیم جواب بدهد و دراین‌باره صحبتی نمی‌کنم.

او در پاسخ به این سوال که به نظر می‌رسد هواداران استقلال از شکست این تیم برابر اف سی سئول ناراحت هستند، تصریح کرد: این طور نیست. 70 – 80 هزار تماشاگر تیم ما را پس از شکست تشویق کردند. همه زحمت‌ما ن را کشیدیم ‌اما خواست خدا این بود که سوم شویم. ان‌شاءالله در لیگ لطف آنها را جبران می‌کنیم. جا دارد از همه آنها به خاطر حمایت‌شان از استقلال تشکر کنم.

بیک‌زاده در پاسخ به این سوال که عده‌ای نگرانند استقلال با افت روبه‌رو شود، اظهار کرد: نه این گونه نخواهد شد. مدیریت قلعه‌نویی همه چیز را جمع می‌کند و ما برای لیگ برتر آماده می‌شویم. به هر حال زندگی ادامه دارد و سه جام پیش روی ماست. هیچ چیز تمام نشده است. همه تلاشمان را می‌کنیم تا این شکست را در لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا جبران کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره اسپانسر تیم ملی گفت: هر کسی که می‌خواهد اسپانسر باشد برای من فرقی نمی‌کند. مهم این است که بتواند به خوبی تیم ملی را حمایت و از مشکلات کم کند. به هر حال امیدوارم با انتخاب اسپانسر جدید مشکلات ما به خصوص لغو اردوها دیگر اتفاق رخ ندهد.

مدافع تیم چپ تیم ملی در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا پاداش‌های جام‌جهانی را دریافت کرده‌ است یا خیر، بیان کرد: بله. همه پاداش‌ها را گرفته‌ایم و تنها پاداش فدراسیون باقی مانده است. حتی حواله‌های خودرو را هم گرفته‌ایم.