نکته جالب نیمکت استقلالی ها، حضور قربانعلی پور و نوازی روی نیمکت استقلال است؛ این در حالیست که در دیدار قبلی مجیدی و ترابپور روی نیمکت حضور داشتند. به گزارش خبرنگار طرفداری، میلاد فخرالدینی و سجاد شهباززاده، دو بازیکن مصدوم استقلالی ها در جایگاه ویژه حضور دارند. اعلامیه سالگرد مهدی نفر خبرنگار فقید خبرگزاری فارس نیز بر روی نیمکت استقلال نصب شده است. مراسم سالگرد او دوشنبه آینده برگزار می‌شود. وحید طالب‌لو، یعقوب کریمی، کرار جاسم، ریوالدو، علیرضا رمضانی، سیدمحسن کریمی و بهنام برزای نیمکت‌نشینان استقلال در این دیدار هستند. کانون هواداران استقلال با شاخه ای گل از خبرنگاران تجلیل کرد. مهدی رجب‌زاده، کاپیتان ذوب‌آهن به سمت نیمکت استقلال رفت و از سوی دیگر وحید طالب‌لو، امین حاج‌محمدی و بهنام برزای به سمت یحیی گل‌محمدی رفتند.  روابط عمومی سازمان لیگ پلاکاردی با عنوان «ولادت حضرت معصومه و آغاز دهه کرامت گرامی باد» در ورزشگاه نصب کردند و اعلام شد هفته سوم به نام هفته کرامت نامگذاری شده است.