به گزارش خبرنگار طرفداری عباسی پس از دیدار تیمش در برابر راه آهن گفت: "هنوز در ابتدای لیگ هستیم و برای هماهنگی نیاز به زمان بیشتری داریم. بدشانس بودیم و در دقایق پایانی گل خوردیم وگرنه می توانستیم پیروز میدان باشیم. متاسفانه شانس هم با ما یار نبود."
وی در خصوص اینکه حمزه یونس عملکرد خوبی نداشته است گفت: "سبک بازی او با ادینیو متفاوت است و ما این را می دانیم. طول می کشد تا وی بتواند در ترکیب تیم جا بیافتد و باید صبور باشیم. او بازیکن خوبی ست و به زودی عملکرد خوب او نیز آغاز خواهد شد."
عباسی در خصوص استقبال کم تماشاگران از بازی های تراکتور گفت: "متاسفانه این مشکل همه ورزشگاه های ایران است شما دیدید که از دربی ها هم استقبال چندان خوبی نشده است."


