به گزارش طرفداری، بازیکنان استقلال به دعوت سازمان بهزیستی برای انجام امور خیر به کرج می‌روند.امروز بازیکنان استقلال ریکاوری کردند. جاسم کرار به‌دلیل آسیب‌دیدگی غایب بود، اما بقیه بازیکنان در محل تمرین حضور داشتند.

تیم استقلال از روز دوشنبه تمرینات خود را از سر خواهد گرفت.