زلاتان یووه زلاتان اینتر زلاتان بارسا زلاتان میلان زلاتان پی اس جی من که خودم زلاتان یووه را بیشتر دوست دارم پ.ن این جمله را سرهنگ توی یکی از بازی های پیش فصل پی اس جی زد