در حالی که سه هفته تا پایان نیم فصل باقی مانده است، مجید جلالی نام 4 بازیکن را در لیست مازاد قرار داده است که در بین آن ها نام های بزرگی دیده می شود. این لیست هنوز رسانه ای نشده اما به اطلاع بازیکنان رسیده است. طبق اخبار منتشره نام بازیکنان به شرح زیر می باشد: 1. جواد کاظمیان 2. مهدی کریمیان 3. میثم بائو 4. محمد ابراهیمی این در حالی است که جلالی رابطه چندان مناسبی با سکوهای تراکتور ندارد. حال باید دید با خط کشیدن روی نام بازیکنان محبوبی همچون ابراهیمی، در روز های آینده چه اتفاقاتی خواهد افتاد.


