طرفداری-  با اعلام مدیرعامل باشگاه تراکتور‌سازی با اتمام دیدار مقابل فولاد خوزستان ممنوعیت مصاحبه برای بازیکنان این تیم برداشته شد. اعضای تراکتورسازی به منظور جلوگیری از بروز حاشیه با تصمصمی مدیریت این تیم هفته گذشته ممنوع المصاحبه شدند.

حمید زینی‌زاده در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در این ارتباط گفت:" ما برای جلوگیری از حاشیه و ایجاد یک جو آرام ترجیح دادیم بازیکنان تیم ما مصاحبه ای با اصحاب رسانه‌ انجام ندهند که پس از دیدار مقابل فولاد این ممنوعیت برداشته شد.  همیشه از مصاحبه‌هایی که باعث همبستگی در تیم می‌شود استقبال کردیم و این کار را به نفع تیم می‌دانیم اما به هیچ وجه دوست نداریم بازیکنان حرفی بزنند که تیم را وارد حاشیه کنند."

تراکتورسازی و فولاد خوزستان روز گذشته در دیداری از هفته سیزدهم لیگ برتر به تساوی 2 بر 2 رسیدند.