به گزارش خبرگزاری فارس، سوشا مکانی پس از تساوی یک بر یک استقلال مقابل نفت تهران اظهار داشت:" توانستیم گل خورده را جبران کنیم به نظر کسی که گل مساوی ما را به ثمر رساند حقش حضور در تیم ملی است او خیلی زحمت کشیده است. غفوری تلاش زیادی کرده و امیدوارم به حقش برسد."

وی در مورد اینکه آیا از نیمکت‌نشینی دلخور است، تصریح کرد:" به هر حال در یک تیم شرایط به وجود می‌آید به نظرم اگر در خانواده‌ای اتفاقی می‌افتد هر کسی نباید اظهار نظر کند. تیم یک بزرگتر دارد که تصمیم نهایی را می‌گیرد. به گونه‌ای شده بود که هر کسی اجازه پیدا می کرد از بیرون در مورد من اظهار نظر کند حتی کار به جایی رسیده بود که به زندگی شخصی من هم می‌پرداختند."

دروازه‌بان نفت افزود:" به هیچ احدی اجازه نمی‌دهم در مورد مسائل فنی من صحبت کند مگر کارشناسان اهل فن دروازه‌بانی که آنها باید نظر بدهند. هر کس دیگری که حرف بزند از این گوش می‌شنوم از گوش دیگر خارج می‌کنم. فقط اهالی فن هستند که نظرشان به درد من می‌خورد و صحبت‌های آنها را قبول دارم."

مکانی در مورد اینکه به علت نیمکت‌نشینی و از دست دادن جایگاه تیم ملی ناراحت است، گفت:" بازیکنی که بازی نکند ناراحت می‌شود. اگر این بازیکن در حد تیم ملی باشد ناراحتی‌اش بیشتر است. زیرا این خطر را می‌بیند که جایگاهش را از دست بدهد. ابزار یک بازیکن باری خودنمایی چیزی جز بازی کردن نیست. بازیکن باید خوب تمرین کند تا نظر سرمربی را جلب کند و در ترکیب تیم قرار بگیرد و ‌به تیم ملی دعوت شود."

وی افزود:" من تلاش خود را دو برابر می‌کنم تا بتوانم جایگاه اصلی خودم را به دست آورم. تمام تلاشم را در این زمینه انجام می‌دهم."

مکانی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه پیش از آغاز بازی بارحمتی برخورد سردی داشت و آیا مشکلی با او دارد،‌گفت:" من او را ندیده‌ام سعادت نداشتم که او را پیش از بازی ببینم وگرنه هیچ مشکلی با او ندارم. سید مهدی رحمتی هم مثل برادر بزرگتر من است حق هر کسی است که به جایی برسد اگر کسی تلاش کند می‌تواند به تیم ملی کمک کند که در این صورت می‌تواند به خودش هم کمک کرده باشد."