
انتقال بازیکنان بارسا به من سیتی :
۳۸۶ بازدیدپنجشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
به نقل از اسپورت : " من سیتی برنامه ای برای در اختیار گرفتن بازیکنان بارسا ندارد فقط با آن عده که برای فروش هستند قرارداد خواهد بست " .

