رییس جون درسته انقاد ازت خیلی زیاده مثه خود من درسته این چند وقته همه بهت توهین میکنیم مثه خود من ولی باز عشقی.نشون میدی به همه چه مربی بزرگی هستی . in arsene wenger we trust