
تا رسیدن به فینال...تمام تلاشت را بکن رئال
۶۴۵ بازدیدچهارشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - 0۱:۰۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
فردا برای عشق شروعی مجدد است.
.
مهم نیست درگذشته چه اتفاقاتی افتاده...مهم نیست که چه چیزهایی رو از دست دادیم..مهم نیست که چه کسی و کجا گند زد و خراب کرد...گذشته روزنامه باطلی هست که باید دور ریخت و آینده رو باید زندگی کرد.
آینده برای ما و برای مادرید یعنی زیزو..یعنی اوندسیما..یعنی رسیدن به سن سیرو..یعنی تلاش تا آخر و با روحیه خوانیتویی
یعنی تحقق رویای اوندسیما...
مهم نیست دیگران چی میگن..یا قدرت ما رو پایین فرض می کنند.
کوچک ها و حقیرها عادت دارند که هر چیزی رو تا سطح پایین خودشون پایین بکشند و به قضاوت بنشینند.
فردا شب
مسیر سن سیرو..مسیر فینال و مسیر اوندسیما از المپیک رم رد میشه.
جایی که زیزوی کبیر با ارابه ی گلادیاتورها به المپیک رم وارد شد و روی کول بازیکنانش و با جام یازدهم از سن سیرو خارج می شود.
عادت ندارم لاف بزنم ..گزافه بگم..دروغ ببافم ..یا توهم بزنم.
آنقدر توان داریم و انگیزه و آنقدر عشق و جنون پشت تیمی که 350 میلیون عاشق در سرتاسر جهان دارد هست
که رویای اوندسیما دیر نباشد.
مهم نیست اسپالتی چه می گوید...یا تیم های دیگه چه نظری دارند.
این مهم است که ما برای رسیدن به فینال تمام تلاشمون رو می کنیم.
از هیچ چیز نباید دریغ کرد
نهایت تلاش
نهایت جنگندگی
نهایت کوشش
بدون خشونت
با تمام وجود
برای رسیدن به فینال
تلاشت را بکن رئال
.HASTA EL FINAL VAMOS REAL
Hala Madrid y nada mas
.
.
پ.ن : این طرح و طرح های دیگه من رو میتونید در شبکه اینستگرام با هشتک vahidrmcf# تماشا کنید


