تلخ ترين باخت و شيرين ترين برد های فوتبالی كه چشيديد و تجربه كرديد???
۶۵۳ بازدیدجمعه ۳۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
هر فردی به عنوان يك هوادار قطعا باخت های تلخی و بردهای شيرينی رو چشيده
من به عنوان طرفدار يوونتوس پرسپوليس و آتزوری
شيرين ترين بردهای كه تيم هام كسب كردن:
پرسپوليس 2 سپاهان 1(قهرمانی سال 86)
برد ايتاليا در فينال ج.ج 2006
بردهای يوونتوس در برابر رئال(2003_2008)
____
تلخ ترين باخت های كه تجربه كردم:
پرسپوليس 2 راه آهن 2(دو سال پيش كه باعث شد پرسپوليس قهرمان نشه


