عادل یا....
۳۳۵ بازدیدیکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۱
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
عادل یا این یارو رضوانی؟
این مردک رضوانی که هیچی از فوتبال حالیش نمیشه و خطای دو ضرب رو (که تازه گرفته هم نشده)پنالتی میدونه و بازیای دوستانه رو مهم میکنه(در حالی که تیم خودش به دانشجویان باخته)باید تنبیه شه از طرف خانواده پرسپولیس
نه عادل فردوسی پور
اگه امثال عادل نباشن اقازاده هایی مثه رضوانی میان تو مملکت
لطفا هی به عادل گیر ندید
اگه میگه رایگان شدن ورزشگاه راه حل نیست درست میگه (کار میکنه ولی راه حل نهایی نیست)
اگه تو برنامه میگه یه پنالتی برای تیم استقلال گرفته نشده و این تیم امروز ضرر کرده از داوری درست میگه
اما متاسفانه جنبه ی داورا انقد پایینه که میگن :حالا استقلال اون بازی ضرر کرده (3امتیاز)اگه امروز سود کنه(3امتیاز)سربه سر میشه دیگه کسی به من کاری نداره
البته عادلم یکم مقصره و چون برنامش تاثیر زیادی تو ذهنیت جامعه داره باید یکم بیشتر مراقب حرف ها و کاراش باشه

