
رئال ...تیمی بدون هافبک دفاعی !!!
۴۰۲ بازدیدیکشنبه ۰۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
آخه این چه وضعشه ؟؟ واقعا تونی کروس باید هافبک دفاعی ما باشه!!! تونی کروس فقط در یک صورت میتونه هافبک دفاعی باشه ...اونم موقعه ای که تیم حریف نتونه توپو تو نیمه ی زمین ما بیاره...کروس جوونه ...با استعداد ...بازی سازه ...ولی هافبک دفاعی نیست...اگه حتی کاسمیرو هم هافبک دفاعی باشه خیلی بهتره چون بازی تیم حریفو به خوبی خراب میکنه ...حالا میفهمیم ژابی آلونسو کی بود


