طرفداری- به گزارش روزنامه آ.اس، در سال های گذشته همیشه دربی مادرید را همه با اسامی و لقب های مختلف تیم ها می شناسند و یکی از لقب هایی که هر دو تیم یدک می کشند، وایکینگ ها برای رئال مادرید و سرخپوست ها برای اتلتیکومادرید است. جالب است بدانید که این القاب بر می گردد به سال 1973 وقتی که محرومیت خرید بازیکنان خارجی در اسپانیا برداشته شد، اتلتیکو سه بازیکن آرژانتینی خرید، به همین خاطر لقب سرخپوست ها به آنها داده شد و از سوئی رئال بازیکنانی مثل نتزر را به خدمت گرفت که موهایشان بلوند بود و به همین خاطر لقب وایکینگ ها به رئال مادرید داده شد.
پس از این بود که چنین القابی به این دو تیم داده شد. همچنین دیگر لقب هایی همچون لوس بلانکوس (سفیدها) یا روخی بلانکوس (سفید و قرمزها) از القاب این دو تیم است.



