اقا ناموسن این رشفورد مارسالو نیمکت نشین نکنه صلوات :|:))) امیدوارم این دیکه راه ماچلدا و امسالهم رو طی نکنه و بشه ی مهاجم درجه 1 ☻☻ و در اخر تیتر ی شوخی بود :)) شایدم نه :P