
مارسیال جان نیمکت خوش بگذره :)))
۵۵۰ بازدیدیکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۷
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
اقا ناموسن این رشفورد مارسالو نیمکت نشین نکنه صلوات :|:)))
امیدوارم این دیکه راه ماچلدا و امسالهم رو طی نکنه و بشه ی مهاجم درجه 1 ☻☻
و در اخر تیتر ی شوخی بود :))
شایدم نه :P


