
مصاحبه انریکه بعد از بازی با سویا
۱۷۱ بازدیدیکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۲:۲۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
سويا بهترين حريفی بود كه در نيوكمپ در اين فصل باهاشون بازى كرديم."
.
.
"سويا بازيكنان خاص و خوبی داره ، داراى سرعت و قدرت هستند و مربی فوق العاده ، از ارائه تيمم و بردى مهم خوشحالم."
.
.
تركيب از بعضی از بازيكنان جايگزين تشكيل شده بود؟
"من هيچ بازيكن جايگزينی ندارم ؛ همه ى بازيكنان اين فصل مهم هستند ، اينجا فقط بازيكنانی هستند كه دقايق كمتر و بيشترى بازى كرده اند."
.
.
"تيم تمامی جام ها را با هم می برد ، اينجا هيچ بازيكن ذخيره و مهمی وجود ندارد ، اينجا از اين مسائل نداريم."
.
.
در مورد 34 بازى بدون باخت بيشتر بحث ميشه يا بردن جام ؟
"بدون جام بودن يعنی هيچ چيز."
.
.
"از سال قبل پيشرفت بسيارى در دفاع روى ضربات داشتيم ، از انزوى (دستيارش) تشكر ميكنم."
.
.
پيكه با تو تبديل شده به بهترين ؟
"حتی قبل از اينكه من اينجا بيام بهترين نسخه از پيكه رو ديدم ؛ داراى كيفيت خاصی است كه او را بهترين مدافع جهان می سازد."
.
.
"لاليگا هنوز تموم نشده و مهم ترين هدف براى ماست و اتلتيكو هنوز به ما نزديك است ، بنابراين فقط بايد امتياز كسب كنيم."


