
عذر خواهی لوئیس ون خال از تیم داوری:
۱۹۷ بازدیددوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - 0۵:۳۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
منچستریونایتد موفق شد در دیداری جذاب مدعی جدی عنوان قهرمانی رقابت های لیگ برتر انگلیس، یعنی آرسنال را با نتیجه 3-2 شکست دهد. لوئیس فان خال، سرمربی یونایتد، روز پر حادثه ای را در این دیدار سپری کرد.
در یکی از صحنه های حاشیه ای بازی، فان خال در اعتراض به تصمیم داور، حرکت شبیه سازی شده بازیکن آرسنال را کنار زمین اجرا کرد و خود را جلوی داور چهارم روی زمین انداخت. فان خال پس از بازی گفت:" از تیم داوری بابت آن حرکت عذرخواهی کردم؛ حرکتم را تایید نمی کنم زیرا (اتوریته) اعتبار تیم داوری را زیر سوال برد."
سرمربی یونایتد در ادامه به خبرنگاران گفت:" نمایش تیم و نتیجه بسیار جای خوشحالی دارد. چنین نمایشی مقابل یکی از بهترین تیم های لیگ برتر انگلیس بسیار فوق العاده است. ما در نیمه اول تهاجمی بازی کردیم که این مساله مقابل تیمی همچون آرسنال ریسک بزرگی محسوب می شود. در نیمه دوم شرایط را تغییر دادیم و بیشتر بازی را با قدرت توانستیم کنترل کنیم."

