طرفداری-  صبح امروز در جریان تمرین تیم فوتبال نفت تهران اتفاق تلخ و عجیبی رخ داد. اکبر لارستانی یکی از اعضای کادر فنی تیم نفت و مربی بدنساز این باشگاه در تمرین صبح امروز دچار حمله قلبی شد و به سرعت به بیمارستان منتقل شد.

رحیم ایرانیان ضمن تایید این خبر اعلام کرد که مسئولان باشگاه نفت به دنبال بررسی وضعیت جسمانی این مربی هستند تا هرچه سریع تر وضعیت پزشکی او مشخص شود.

وب سایت طرفداری برای این مربی زحمتکش فوتبال کشور آرزوی سلامتی می کند.