
همیشه حامی و عاشق این تیم می مانیم تا ابد
۳۲۷ بازدیدسهشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۴ - 0۰:۵۴
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
نگاهشان به ما هست..
.
همیشه پشت این تیم خواهیم ماند..
در روزهای خوب و روزهای بد.
به قول دوست مادریدیستای مرحوم و بسیار خوبمون
تا ابد مادریدی خواهم ماند!!.............سرم هنوز بالاست چون امیدم به خداست......!!
Ḱℰℰℙ ℭÅℒℳ ÅℕÐ ℋÅℒѦ ℳÅÐℛℐÐ
.
Hala Madrid y nada mas


