نگاهشان به ما هست.. . همیشه پشت این تیم خواهیم ماند.. در روزهای خوب و روزهای بد. به قول دوست مادریدیستای مرحوم و بسیار خوبمون تا ابد مادریدی خواهم ماند!!.............سرم هنوز بالاست چون امیدم به خداست......!! Ḱℰℰℙ ℭÅℒℳ ÅℕÐ ℋÅℒѦ ℳÅÐℛℐÐ . Hala Madrid y nada mas