طرفداری- به گزارش AS، این روزها مصدومیت های بی شمار مادریدی ها یکی از اصلی ترین دلایل افت این تیم می باشد و در همین رابطه دکتر خوزه گونزالس با انتشار یادداتی نظرش ر ا در مورد این اتفاقات گفته است.

آسیب دیدگی عضلانی در این فصل به کابوس رئال مادرید تبدیل شده است. از زمان آغاز مسابقات رئال 22 مصدومیت این چنینی داشته استو شمار مصدومان برای تیمی که می خواهد قهرمان شود بالا می باشد. رونالدو پس از دربی به این موضوع اشاره کرد و قبلا به پیش فصل ضعیف تیم اشاره کرده بود. بارها گفته ام که پیش فصل در امر مصدومیت ها یک امر پایه ای است. سال گذشته بازیکان بارسلونا از پیش فصل تیمشان به صورت علنی انتقاد کردند و در این فصل کریستیانو رونالدو. مدیرانی که مسائل اقتصادی را به مسائل ورزشی در پیش فصل ترجیح دادند باید حالا مسئولیت مصدومیت ها را قبول کنند. آخرین مصدوم رئال بنزما بود که سه هفته قادر به همراهی تیم نیست و اگر بخواهد تحت فشار مطبوعات زودتر ریکاوری کند مثل بیل دوباره مصدوم می شود. باید به کادر پزشکی اجازه داد کارشان را بکنند و برای پیدا کردن مقصر یک دید دیگر داشت. 

دکتر خوزه گونزالس - روزنامه آ.اس