داور ریده بود قبول دارم.فقط 2 گل سوارز یکی پنالتی و یکی که مسی پاسشو داد درست بود.البته داور یه پنالتی واسه بارسا نگرفت همون توپی که به آرنج یک خیخونی خورد رفت کرنر.با همین 2 گل هم بارسا برنده میشد.هر چقدر هم که خودتونو حرص بدید نتیجه بر نمیگرده. و نمیشه 2-0 .کلان داورای اسپانیا آشغالن.واسه همه تیما همینجوره