لجن پراکنی دوستان نشد که نظر بدیم درباره بازی. به نظرم روبرتو تو دفاع راست افتضاحه.وقتی آلوز اومد تازه تیم جون گرفت.قشنگ 4 5 کلاس ازش بالاتره. درباره بارترا هم به نظرم بیشتر بهش اعتماد کنیم. آردا هم دوباره چیزی نشون نداد. درباره داوری هم بگم که واقعا خیلی بد بود.ولی اتفاقه دیگه.سر بازی رایو هم افتاد همینو گفتم