روزی که اشک های فوتبال دوباره بیدار شد.!!!! بعد از اون سال نکبت 2009 که فوتبال برای تیمی چون بارسا تموم شد و فوتبال با اشک هایی از خون در زمین سبز در گور دمید یک بار دیگر تاریخ تکرار شد که فوتبال بار دیگر داد بزند و بگوید ریدم تو فوتبال ریدم به تیمی که خودش رو فراتر از یک باشگاه میدونه. خب هر سال قبل این که فصل جدید شروع بشه در حین نیم فصل یکی از جام های cl یا لیگ رو بدین به فراتر از یک غار... اصلا میخواین جام لیگ جزیره رو هم بدین به اینا. . خلاصه ریدم تو فوتبالی که قهرمانش از همون اول عریان هست.