طرفداری- به گزارش ساکروی، توماس مولر مهاجم تیم ملی آلمان که چند فصلیست از ستاره های اصلی بایرن مونیخ به شمار می رود، شب گذشته در دیدار برابر اتلتیکومادرید در ترکیب اصلی حاضر نبود و به عنوان یار تعویضی به میدان آمد، در مورد این اتفاق گفت:
من سعی می کنم با این مسئله حرفه ای رفتار کنم. این اتفاق من را خوشحال نمی کند اما باید ببینیم چه چیزی برای تیم مفید است و به صلاح تیم است.اگر هر کسی که روی نیمکت بنشیند بخواهد اعتراصی کند، باید موفقیت در این فصل را فراموش کنیم.



