
توبیت های گری لینکر قبل بازی امشب چلسی و تاتنهام :
۱٬۰۷۶ بازدیددوشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۸
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
قبل از بازی:
"من هیچ وقت فکر نمیکنم و نمی خوام اسپرز برچلسی پیروز شود.مثل احساس خیانت میمونه، نه هرگز هرگز نمی خواهم دوباره این اتفاق تکرار بشه" .
کین گل !:
"این یک پایان خوب از هری کین است. هیپ هیپ هورا! "
0-2 تاتنهام:
"اینه دیگه، البته، کاش چلسی برنده بازی بود"
تساوی:
" نفسم داره بند میاد"
انتهای بازی و سوت پایان:
" لستر قهرمان لیگ برتر شد. این بزرگترین شوک تو زندگی ورزشی منه. "
http://goo.gl/7VcKAw

