قبل از بازی: "من هیچ وقت فکر نمیکنم و نمی خوام اسپرز برچلسی پیروز شود.مثل احساس خیانت میمونه، نه هرگز هرگز نمی خواهم دوباره این اتفاق تکرار بشه" . کین گل !: "این یک پایان خوب از هری کین است. هیپ هیپ هورا! " 0-2 تاتنهام: "اینه دیگه، البته، کاش چلسی برنده بازی بود" تساوی: " نفسم داره بند میاد" انتهای بازی و سوت پایان: " لستر قهرمان لیگ برتر شد. این بزرگترین شوک تو زندگی ورزشی منه. " http://goo.gl/7VcKAw