امسال قطعا باید خامس رو بفروشیم. دیشب اگه بازیرو میباختیم مقصر خامس بود وقتی امد حمله های سیتی تازه شروع شد. همیشه باعث به هم خوردن حمله رئال شده. واقعا برای اون یه عده ای که میگن خامس موثر تر از همه هافبک رئال هست متاسفم. با اختلاف بد ترین هافبک رئال هست. واقعا حیف ایسکو که به خاطر این که پرز بیشتر پول داده برای خامس باید حتما باید یه دور بازی کنه برای رئال. خامس به سبک رئال نمیخوره. به درد تیمایی مثل بایرن....اینا میخوره البته شاید اونم. با تصمیم گیری های ضعیف و کندش رو اعصاب بود.