
نظر ریو فردیناند در مورد خطای لوکاس وازکز بر روی رحیم استرلینگ ( موندو دیپورتیوو )
۴۱۴ بازدیدپنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۲
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
مدافع سابق انگلستان و منچستر یونایتد و کارشناس تلویزیونی گفت : " تنها کارت قرمز این خطا بسیار شدید و خشن بوده است . "
ریو فردیناند در طول مسابقه از مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان بین رئال مادرید و منچستر سیتی در چند صحنه داور این مسابقه را به شدت مورد انتقاد قرار داد .
" در ده دقیقه به پایان بازی هافبک مهاجم رئال مادرید لوکاس وازکز با کف استوک خود به روی ساق استرلینگ کوبید او لااقل باید یک کارت زرد میگرفت !استرلینگ خیلی در آن صحنه شانس آورد که مصدوم نشد به نظر من لوکاس وازکز باید اخراج میشد این خیلی تاسف آور است . "
http://goo.gl/JJ23HW
در همین مورد این مقاله از سایت Diario SPORT
https://t.co/9NrMPIN8MY

