قرعه آسون...
۳۰۷ بازدیدپنجشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۵
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
بارسایی های عزیز که دیگه همه امیدا و تیماتونو ازدست دادین و از فرط حسادت افتادین به هوچی گری و دارین خودتونو خفه میکنین بخاطر قرعه کشی، خب مگه همین اتلتی حذفتون نکرده؟ مگه بایرنو حذف نکرده؟ خب یکم دیگه تحمل کنین. الان قرعه سختتون و غول اروپاتون که اتلتی هستش خورده به ما... همون اتلتی که تو سه سال اخیر دو بار حذفتون کرده و مام تو همین سه سال اخیر دوبار اونو تو لیگ قهرمانان حذفش کردیم(یکیش فینال) ... اگه بردیمش که خب دیگه تیم حذف کننده شما و بایرنو بردیمو باید مسخره بازیاتونو جم کنین برین خونتون.. اگه هم که باختیم خب میتونین خوشال باشین و هرچی این مدت جم کردین تو خودتون، خالیشون کنین..


