خیانت منچستر
۴۰۸ بازدیدجمعه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 0۶:۲۳
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
منچستر یونایتد به ما خیانت کرده .مدیرای باشگاه یادشون رفته ما هم مثل همون کارگرایی که برای ازیاد بردن مشکلاتشون باشگاه رو تاسیس کردن یا به دیدن بازی های تیم میرفتن بازی های تیم رو میبینیم . سرالکس با علم به همین نکته بازیکنارو اونطوری غیرتی به زمین میفرستاد . اما این تیم یه تیم متموله که هیچ عشقی به پیراهنش نداره. با مدیراومربیایی که باشگاه براشون از این نظر هیچ اهمیتی نداره.


