پستایی نظیر این و پذیرفتن میانه جدولی بودن ، شاید بگین خب وقتی جایگاهمون اینه فعلا ، بیاد از شانس قهرمانی لیگ پست بزاره رو پیج باشگاه ؟ و ... نه اینکه از مدعی قهرمانی رسیدیم به اینجا ، به اینکه اینجور پستا عادی شده به اینکه میان کامنت میدن اگه سهمیه بگیره و حذفی ببره به هدفش رسیده سگخال به اینکه بازم زامبی های حامی سگخال دوباره از غار در اومدن و تعدادشون بعد پیروزی تو فینال حذفی بیشتر میشه تو اینترنت به اینکه همه مدعیا تو جزیره برنامشون برا فصل بعد مشخصه به اینکه لیورپول با بردن لیگ اروپا میتونه بعد لستر ، تات، ارس ، سیتی ، سهمیه پنجم باشه !! در حالی که هم تو جدول پایینتر از ماست هم اینکه جام اروپایی برده :| خفتی از این بالاترم هست ؟ من واقعا با این وضع مدیریتی فعلی منچستر ، اینده ای بهتر از میلان برا خودمون نمیبینم با وجودافکار و اعمال وودواد و گلیزرا ، این باشگاه به موفقیتی نمیرسه باشگاه مدیر ورزشی میخواد ، یکی مثل ماروتا این همه خرج کردن این چند سال ، هیچ دستاوردی نداشته من امیدی ندارم " مگه شرایط تغییر بکنه ، سگخال اخراج شه ، بازیکنای درست بخرن ، مربی کار بلد بیارن و دوباره برای بردن لیگ و اروپا برنامه داشته باشن "