،لیونل مسی دیروز و در واکنش به اظهارات اخیر دروازه‌بان دوم رئال مادرید علیه کاتالونیا گفت: البته این چیزها طبیعی هستند، مردم مادرید از کاتالونیا خوششان نمی‌آید و مردم کاتالونیا هم همین حس را نسبت به مادرید دارند. - کاسیا دیروز گفته بود :" اولویت در صحبت کردن در میکسد زون، به زبان اسپانیایی است و اگر خبرنگاری خواست به زبان دیگری صحبت کند، باید به صورت جداگانه این اتفاق بیفتد. شبکه تی وی تری کالاتان می‌خواست این قانون را زیر پا بگذارد و به همین دلیل من گفتم اول زبان اسپانیایی. مادرید هیچگاه به کاتالان صحبت کردن من واکنش نشان نداده است." مسی گفت :" در بازی برابر اسپانیول با وجود برتری مطلقی که داشتیم و 5 گلی که زدیم از ناحیه داور صدمه زیادی خوردیم، امیدوارم فدراسیون فوتبال اسپانیا فکری به حال داوران بکند، حیف است چرا که لالیگا معتبرترین لیگ فوتبال دنیا است اما با این کارها این اعتبار از بین می‌رود." "ما اکنون دو فینال بزرگ پیش رو داریم، بازی هفته بعد در لالیگا که ما را به قهرمانی در لالیگا می‌رساند و بازی بزرگ در فینال جام حذفی که برای ما ارزش زیادی دارد."