ترابیان دبیر کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال گفت: مردم نگران نباشند؛ بنده طرح لباس تیم ملی را دیدم این لباس خیلی زیبا، شکیل و آبرومندانه است و در عین سادگی، بسیار زیباست!! این قرارداد توسط آقای درخشان بسته شده است و من اطلاعات خیلی دقیقی در این باره ندارم و فقط روی برخی مسائل مشاوره دادم. لباسی که در مراسم رونمایی نشان داده شد؛ نمونه بوده است و لباس اصلی نیست. از طرفی زیبایی یک لباس وقتی به چشم می آید که بر تن یک بازیکن باشد نه یک مجسمه. مهمترین بحثی که در قرارداد ما با جیووا مطرح شد؛ کیفیت لباس بود. از طرفی باید لباسی انتخاب می شد که هنگام بازی، سنگین نشود. همچنین لباس های دگمه دار هم مطرح شد که بنده با آن مخالفت کردم. چرا که برای بازیکنان، بازی کردن با لباس دگمه دار سخت است و هنگام دویدن اذیت می شوند. لباس های جدید بدون دگمه خواهد بود. این مطلب درست نیست که می گویند طرح های پیشنهادی ما را قبول نکردند. اتفاقا یک کاتالوگ خیلی کامل و متنوع به ما ارائه کردند که خود من هم، آن را دیدم و طرح های زیبایی در آن قرار داشت. لباس تیم ملی باید ساده باشد و نباید مثل لباس های باشگاهی شلوغ باشد. مردم نگران نباشند؛ بنده طرح لباس تیم ملی را دیدم. این لباس خیلی زیبا، شکیل و آبرومندانه است و در عین سادگی، بسیار زیباست. در فوتبال برندهای نایکی، آدیداس و پوما خیلی طرفدار دارد اما همین برند جیووا، اسپانسر دو ورزشکار مطرح دنیای تنیس است و این گونه نیست که ناشناخته باشد. اصلا به فسخ قرارداد فکر نکنید. احیانا اگر طرحی هم بیاورند و مورد پسند واقع نشود؛ ما پیشنهاد جدید می دهیم و آنها باید طرح پیشنهادی ما را فراهم کنند. با این تفاسیر ما قراردادمان را فسخ نمی کنیم.