
لوییز سوارز یک شات کفش طلا (ESPN )
۲۶۶ بازدیدپنجشنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ - 0۵:۲۶
این مطلب توسط کاربران طرفداری ارسال شده است و دیدگاه طرفداری نیست.
لوئیس سوائرز :
*هیچ وقت فکرش را نمیکردم در این راه در فوتبال قرار بگیرم.*
*وقتی که آژاکس بودم ، کارلوس توز الهام بخش من بود که باعث شد من سعی کنم در لیگ جزیره بازى کنم.من معمولاً بازیهای او را میدیدم و فکر میکردم که اگر او تونسته این کار را بکند، پس چرا من نتوانم؟ او مقابل مدافعان کوچک و ریز نقش بود.
*.کل تیم شایسته این تشکر هستند که به سرعت به پیشرفت من کمک کردند.الان هم تیمی هایم بیشتر حواس شان به من هست ؛ براى مثال لئو و نىمار به من ضربات پنالتی می دهند و این نشان میدهد که تیم متوجه است من در بازى هاى اخیر قادر به انجام چه کارهایی بودم و آنها میخواهند تا من گل بزنم.
*وقتی که به اینجا آمدم آن چیزى که من را سورپرایز کرد این بود که همه چیز عالی پیش رفت و به برد عادت کرده بودیم.اوایل فکر می کردم چه اتفاقی رخ می دهد اگر شروع کنیم ببازیم ، اما الان من گروه را می بینم که متحد و قوى باقی مانده است.
*ما پیام هایی را به یکدیگر میفرستیم تا به خود یادآورى کنیم تا به یکدیگر ایمان داشته باشیم و این به ما کمک می کند تا روحی مان را حفظ کنیم.
*بردن لیگ به خودمان بستگی دارد و ما می دانیم که فقط یک بازى خارج از خانه مانده تا لیگ را ببریم ؛ چیزى که هدف اصلی ما از شروع فصل بوده است.
*یک چیز عالی که در فوتبال هست این است که تا قبل از اینکه ببرى و کار قطعی بشود ، نمیتوانى خوشحالی بکنى و هر اتفاقى ممکن است رخ بدهد.
*در ماه فوریه میگفتند که لالیگا تمام شد و شما قهرمانید و بعدش براى لیگ قهرمانان می روید ، اما در ادامه افتی داشتیم و این فوتبال است؛ ما فعلاً آن را نبردیم و می دانیم دیگر اختلاف جدی امتیازی وجود ندارد و الان به خودمان است تا مربوطه تا قهرمان شویم.لیگ قهرمانان بخشی از این افت بود و شرایط تیم را کمى تلخ تر کرد ؛ اما ما خوشحالیم به باشگاهی مثل اتلتیکو باختیم که یک پاى فینال است.
*من هیچ وقت تصور نمیکردم که اینجا گل بزنم ، هیچ وقت حس نمیکردم که بتوانم با سبک و شیوه بازى تیم هماهنگ شوم.
*من از اینکه اینقدر خوب با سبک تیکی-تاکا هماهنگ شدم سورپرایز شدم ، واقعاً سخت است.بعضی موقع ها آنها پاسکارى هایی را شروع میکردند و من فکر میکردم نمی توانم انجامش بدهم.آنها اینطورى بازى میکردند و من سعی میکردم توپ را نگه دارم و به سمت دروازه جلو ببرم.
*"فصلى کامل واقعاً به بازیکنان فرصت لذت بردن از هر چیز را نمیدهد. ما سفرهاى زیادى را داشتیم و داریم و بازى میکنیم ، اما واقعاً به شما اجازه نمیدهد تا کامل همه چیز را ببینی.
*39 بازى بدون باخت داشتیم و بعدش 4 بازى از 5 بازى را باختیم ؛ ما افت داشتیم اما به یاد داشتیم که متحدیم و به خود ایمان داریم.
*من حدس میزنم که یک دلیلی هست که هیچ باشگاهی نتوانسته دو بار پیاپی لیگ قهرمانان را ببرد ؛ کار آسانی نیست.
http://goo.gl/jAUwYl

