اگه به استقلال طلبیه ما خوزستانی ها خیلی وقته باید استقلال میگرفتیم بیشتر منابع نفتی و گازی ایران از خوزستانه حاصلخیز ترین جلگه ی ایران جلگه ی خوزستانه 30 درصد منابع آب ایران تو خوزستانه صنایع فولاد و فلزات سنگین بخش عظیمیش تو خوزستانه کشاورزی خوزستان قلب تپنده ی ایرانه به آب های آزاد بین المللی راه داره و کشتی رانی بخش اصلیش تو خوزستانه و کلی منابع و منافع دیگه یعنی اگه ما استقلال میگرفتیم وضعمون از کشور های عربی خیلی خیلی خیلی بهتر بود اما پای ایران موندیم و تو هشت سال جنگ بیشترین ضربه رو دیدیدم و هیچوقت حرف استقلال رو نزدیم با اینکه بهترین شرایط برای استقلال رو داشتیم زمون انقلاب ما خودمونو از ایران و ایرانی میدونیم هیچوقت به خاطر منافع خودمون ایرانو زیر پا نیمذاریم یادتون باشه ایران بی خوزستان بدبخت میشه چون دیگه نصف منابع و نفتشو آبشو و گازشو از دست میده ولی هرگز منتی نذاشتیم .
واقعا متاسفنم برای ترک ها و آذری هایی که دارن ادعای استقلال و جدایی طلبی میکنن با اینکه آذربایجان هیییچ منبع اولیه ای نداره (کاری به کارخونه هاش ندارم اونا فقط تولید کنندن و در حد منابع اولیه کاملا نیازمند و وابستن )و حتی گازش رو هم خوزستان تامین میکنه که زمستونا مردمش از سرما نمیرن ! من خودم 12 سال تبریز زندگی کردم و احمق تر از کسایی که ادعای جدایی طلبی از ایران میکنن ندیدم آخه به خاطر نژاد که نباید هر کاری کرد در ضمن در جهان امروز دیگه نژاد معنایی نداره یکم سطح تفکرتونو بالا ببرید.
نیمخوام توهین کنم اما هر کی ادعای جدایی طلبی از ایران کنه واقعا خره یعنی تهه خره!
در ضمن کاتالونیا به خاطر ثروت عظیم و منابعی که داره میخواد جدا بشه از اسپانیا نه به خاطر مسائل نژادی و این سسشرا!
پ . ن : خودم گفتم 12 سال تبریز بودم و دوستای زیادی دارم که هنوز هم باهاشون در ارتباطم واقعا بچه های گلی هستن اما هیچوقت این سسشرایی رو که بعضیا پرت میکنن به زبون نمیارن چون عقل دارن متن من در خطاب به یه مشت الاغه بی سر و پا بود!


